četvrtak, 25. lipnja 2015.

Recept // Piletina inspirirana Kinom

S obzirom da dosta vremena provodim u kuhinji, odlučila sam s vama podijeliti jedan recept inspiriran kineskom kuhinjom. Nešto poput ovog smo isprobali u Wok&Rollu
 u Arena centru. Bilo je odlično, pa sam krenula u pokušaj rekreacije istog. Detaljan recept te da li sam zadovoljna kranjim rezultatom, saznajte u nastavku! :)
Za 2 osobe; vrijeme pripreme: 30 minuta; p.s. jelo je pikantno! :)

Potrebni sastojci:
-špageti (250 g)
-piletina
-povrće po želji(ja sam koristila tikvice, luk, rajčicu, krastavac)
-čili
-ulje, papar, vegeta

Korak 1 - priprema piletine
Narežite pileći file na rezance (tu sam zeznula, komadići su bili preveliki). Komadići neka budu veličine do pola prsta (tražim bolji primjer xD). Stavite ih u mješavinu ulja, papra, vegete i čilija.

Korak 2 - kuhanje špageta
Mislim da ovdje ne treba duljiti, slana voda, nekoliko minuta. Bitno je da bude al dente, odnosno srednje kuhani.U kuhinji sam imala neke od K plusa, ali zaista nije bitno. Stavila sam otprilike pola, što bi bilo 250 g.

Korak 3 - rezanje povrća
Opet, nema defaultnog povrća niti povrća sa kojim ćete pogriješiti. Ja sam stavila pola luka, pola tikvice, pola krastavca i jednu rajčicu. Narežite ih na što sitnije komade.

Korak 4 - pečenje piletine
U tavicu sam stavila piletinu zajedno sa uljem odnosno sokom u kojem je bila. Bitno je da nakon što izvadite piletinu bude puno ulja zajedno sa začinima, odnosno čilijem u većini.

Before...
After...

Korak 5 - završni koraci
Tjestenina bi do ovog trenutka trebala biti spremna.
U ulje u kojem se prethodno ispekla piletina stavite špagete. Neka se malo zapeču, ali ne previše. Na to dodati povrće, a na kraju sve pomiješati sa piletinom. 
Na kraju sam dodala malo čilija, čisto estetike radi! :D
Dobra strana ovog jela je to da većinu sastojaka vjerojatno imate kod kuće, a i ako nemate, vrlo su povoljni. Koje god povrće stavili, ne možete zeznuti, a opet možete prilagoditi svojem ukusu. Količinski je ispalo puno, as you can see. I više sam nego zadovoljna rezultatom i okusom, jedino idući put planiram piletinu narezati na sitnije komade. :)

Hoćete li isprobati recept? :)


Nema komentara:

Objavi komentar